Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до робочого зошита для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
Привіт, юний друже!
Я скучив за тобою…
Ти готовий до нових пригод?
Так – так . На тебе чекають веселі історії та ігри,нові пісні та цікаві
завдання.
Ну що,починаємо!?
25.05-29.05
Спробуємо написати тест 3
12.05-15.05
Remember!!!
1.The T-shirt is orange.-Футболка (є)помаранчева.
1.Повторимо слова і фрази ,які ми вчили на минулому уроці
Do the task/ Виконай тест
https://naurok.com.ua/test/urok-povtorennya-z-temi-clothes-form-2-klas-2-431645.html
2. Впр.2 с.87
04.05-08.05
А тепер давай повторимо і проспіваємо нові слова
Remember!!! !
27.04 -30.04
21.04 -24.04
7. Впр.5 с.93
8. Впр.6 с.93
3. Впр.2 с.94
Play games
a-an у свій зошиток.
Point and say/ Покажи та скажи.
Repeat .А тепер повтори.
Казка про модальне дієслово«can».
«У просторій шафі жили гноми: Тім і Там. Вони не вміли нічого робити, але у них була чарівна скринька. Коли гноми розкривали її, будь яке їх бажання виконувалося.
Але гномам захотілося навчитися робити все самим, як робили це люди, які жили у квартирі. Люди могли і танцювати (dance), і малювати (draw), і бігати (run).
Кожну ніч Тім і Там вчилися робити щось нове, а на світанку забиралися у свою шафу і наперебій розказували один одному: «Я вмію танцювати» («І can dance!»),«Я вмію малювати» («І can draw!»), «Я вмію стрибати на одній нозі! («І сап hор!»). От тепер щовечора гноми засинали щасливими, адже це дійсно щастя, коли ти сам вмієш (сап) все робити і тобі не потрібна чарівна скринька.
2. Повтори лексику.
( також дивись
«Відеододатки» )
2. Впр.2
Do some tests:
1.Days of the week
https://naurok.com.ua/test/days-of-the-week-94972.html
12/03-20/03
25.05-29.05
Не забувай надсилати фото своїх робіт мені на вайбер 0965142017
чи електронну адресу allagrigorenko.74@gmail.com
Task 8 Розшифруй слово. Напиши переклад
Сьогодні ми спробуємо написати тест 1
ПОРИ РОКУ. ПОГОДА
Тест 1 Визнач і запиши, яка пора року описана.
1) It is cool. The weather is often bad. It usually rains in this season. The trees are yellow, brown and red. You can see many apples on the apple-trees. It is _____________________
2) The weather is frosty. It snows. The days are short and the nights are long. The streets, the trees and the fields are white with snow. It is _____________________
3) It is hot. The trees are green. You can see many flowers in the parks and gardens. The days are long and the nights are short. The weather is fine. Pupils don’t go to school.
It is _____________________
4) It is cool or warm. It often rains. The weather is fine. The trees and the grass are green. You can see flowers in the parks and gardens. It is _________
Test 2 З’єднай кожне речення з відповідним малюнком.
It is windy. It is snowy. It is sunny. It is rainy.
Unit 8“Seasons and Clothes”
1 -2 Lesson 9-10
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
Повтори слова
It’s sunny – сонячно
It’s hot – жарко
It’s raining – йде дощ
Jacket – куртка
Coat – пальто
T-shirt - футболка
Take off –знімати
Put on – одягати
Shorts – шорти
Hat – шляпа
Пригадай
I am wearing – я ношу (я одягнений)
He is wearing – він одягнений
She is wearing – вона одягнена
It is wearing – воно одягнене
You are wearing – ти /ви одягнені
They are wearing –вони одягнені
We are wearing – ми одягнені
Task 1 Скажи українською
Jacket - ________________________________
Coat - _________________________________
Shorts - ________________________________
T-shirt - ________________________________
Hat - __________________________________
It’s sunny - _____________________________
It’s hot - _______________________________
It’s raining - ____________________________
Take off - ______________________________
Put on - ________________________________
Task 2 Порадь, як одягнутися Тому.
It is hot!
Put on
|
Take off
|
Task 3 Розпиши слова по стовпчикам
Літній одяг
|
Зимній одяг
|
hot, jacket, soldier, puppet, coat, mouth, T-shirt, hat, shorts, sunny, raining, eyes, chocolate
Task 4 Закончи речення про погоду.
Hello! I am Jack. I am 9. I am wearing my blue shorts, a white T-shirt and a red hat. It is very __________ today.
Task 5 Вибери правильне слово
Образец: I (am / is / are) wearing a hat. – I am wearing a hat.
1 – They (am / is / are) wearing blue T-shirts.
2 – She (am / is / are) wearing a red jacket.
3 – We (am / is / are) wearing brown shorts.
4 – I (am / is / are) wearing a green coat.
Task 6 Викресли зайве слово
1 sunny, hot, raining, coat
2 jacket, shorts, hat, T-shirt
3 coat, shorts, jacket, hat
Task 7 Прочитай. Підкресли правильну відповідь
1 – It is sunny. Take off / Put on your hat.
2 – It is hot. Take off / Put on your coat.
3 – Take your umbrella. It is raining / It is sunny.
4 – She is wearing a green shorts / hat on her head.
5 – It is hot today. He is / are wearing shorts.
Трошки відпочинемо
Task 8 Розшифруй слово. Напиши переклад
СЛОВО
|
Переклад
| |
hta
| ||
caot
| ||
T-irsht
| ||
srohts
| ||
jcaekt
| ||
snuny
| ||
tho
|
Task 9 Знайди слова по діагоналі, вертикально и горизонтально)
Task 10 Прочитай . Напиши, як ти одягнений -I am wearing
It’s sunny. - _______________________________________.
It’s hot. - _________________________________________.
It’s raining. - ______________________________________.
Task 11 Дай gjhfle. take off, put on
It’s sunny. – ___________________________________(coat)
It’s raining. – ________________________________(jacket)
It’s hot. - ____________________________________(shorts)
Task 12 Прочитай текст. Про який одяг говорять діти?
Hello. I am Sam. It is very hot today. I am wearing my red shorts and my white T-shirt. I am wearing my yellow hat, too.
Hello! I am Jess. It is raining today. I am wearing my jeans, my brown jacket and my shoes. I have got an umbrella.
Sam
|
Jess
|
Task 13 Постав слова в правильному порядку.
1 – What’s - like –weather – the - today?
2 – She – green - wearing – her - is - hat.
3 – They– red – wearing –shorts – are.
Task 14 Виправ помилку. Перепиши правильно
1 – I is wearing a green hat. - __________________________
2 – He is wear red shorts. - ____________________________
3 – They are wearing a black shorts. - ___________________
4 – I am wearing white T-shirt. - _______________________
18.05-22.05
Unit 8“Seasons and Clothes”
1 Lesson 7
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
ПОРИ РОКУ. ПОГОДА
Тест 1 Визнач і запиши, яка пора року описана.
1) It is cool. The weather is often bad. It usually rains in this season. The trees are yellow, brown and red. You can see many apples on the apple-trees. It is _____________________
2) The weather is frosty. It snows. The days are short and the nights are long. The streets, the trees and the fields are white with snow. It is _____________________
3) It is hot. The trees are green. You can see many flowers in the parks and gardens. The days are long and the nights are short. The weather is fine. Pupils don’t go to school.
It is _____________________
4) It is cool or warm. It often rains. The weather is fine. The trees and the grass are green. You can see flowers in the parks and gardens. It is _________
Test 2 З’єднай кожне речення з відповідним малюнком.
It is windy. It is snowy. It is sunny. It is rainy.
Тест 3Розглянь малюнок і виконай
Познач правильну відповідь згідно малюнка
YES + NO-
0) It is summer. No
1) It is winter.
2) It is not snowing.
3) The houses, the trees, the ground are white with snow.
4) The children are making a snowman.
5) The children are skating.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.88)
1. Впр.1 с.88
Match and write .
2.Впр.2 с. 88
Fill in.
Використовуй табличку.
2.Впр.2 с. 88
Fill in.
Використовуй табличку.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.29\ прописати\
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 8“Seasons and Clothes”
2-3 Lesson 8
Story Time
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
Сьогодні ми спробуємо написати тест 2
ПОРИ РОКУ. ПОГОДА
ПОРИ РОКУ. ПОГОДА
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.108)
1. Впр.1 с.108
Listen and point. / Слухай та показуй.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 8
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
2. Впр.1 с.108
Listen and read. / Слухай та читай.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.89)
1. Впр.1 с.89
Number the pictures in the right order/Пронумеруй малюнки в правильному порядку.
Number the pictures in the right order/Пронумеруй малюнки в правильному порядку.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.29-30 \ прописати\
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
12.05-15.05
Не забувай надсилати фото своїх робіт мені на вайбер 0965142017
чи електронну адресу allagrigorenko.74@gmail.com
Unit 8“Seasons and Clothes”
1 Lesson 4
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
А сьогодні ми будемо говорити про одяг.
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.103-104)
1. Впр.1 с.103
Listen and read.\ Послухай та прочитай.
Unit -8 –Les 4-1
Remember !
А тепер повтори та спробуй запам'ятати !
А тепер повтори та спробуй запам'ятати !
2.Впр.2 с.103
Listen and repeat.\ Слухай та повтори.
Unit -8 –Les 4-2
Remember !!!
Tracy is packing her suitcase. – Трейсі пакує свій (її )чемодан.
What is she putting in her suitcase? – Що вона кладе
в свій(її )чемодан?
в свій(її )чемодан?
Her -її
His - його
3. Впр.3 с.103
Listen and point .\ Слухай та показуй.
Unit -8 –Les 4-3
4. Впр.4 с.104
Listen and repeat.\ Слухай та повтори.
Unit -8 –Les 4-4
Remember!!!
Luke is packing his suitcase. – Лук пакує cвій (його) чемодан.
What is he putting in his suitcase? – Що він кладе
в свій (його) чемодан?
в свій (його) чемодан?
5. Впр.5 с.104
Listen and point .\ Слухай та показуй.
Unit -8 –Les 4-5
6. Впр.6 с.104
Point and name .\Покажи та назви.
Let's remember!!!
7. Впр.7с.104
Make and write./Утвори речення та напиши їх у наш зошиток.
Remember!!!
Is – є – для однини
Are – є – для множини
Her T-shirt is red. - Її футболка (є ) червона.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.85)
1. Впр.1 с.85
Write the words under the pictures.\Напиши слова під відповідними малюнками.
Тобі допоможуть нові слова ,які ми сьогодні вивчили.(дивись підручник ст.103-104)
2. Впр.2 с.85
Listen and colour./Послухай і розфарбуй.
Let's check!!!
1.The T-shirt is orange.-Футболка (є)помаранчева.
2. The shorts are yellow.- Шорти (є)жовті.
3. The sandals are green.-Сандалі зелені.
4. The jacket is grey.- Курткочка сіра.
5. The trainers are blue and white.-Кросівки сині з білим.
6. The jeans are blue.-Джинси сині.
7. The cap is red.-Кепка червона.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.28 \ прописати\
Можеш прослухати і повторити весь урок,
передивившись це відео
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 8“Seasons and Clothes”
2 Lesson 5
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
1.Повторимо слова і фрази ,які ми вчили на минулому уроці
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.105)
2. Впр.1 с.105
Listen and point. Then repeat.\ Слухай та показуй. Потім повтори.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 5-1
3. Впр.2 с.105
Listen and sing./Послухай та заспівай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 5-2
4. Впр.3 с.105
Listen again and find a child./Послухай та знайди відповідну дитину.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 5-3
А зараз трошки відпочинь
5. Впр.4 с.105
Have a talk./Поговори з братиком або сестричкою.
Remember!!!
What are you wearing today?- Що ти одягнений сьогодні?
I am wearing …- Я одягнений…
1. Впр.1 с.86
Write the words under the pictures.\Напиши слова під відповідними малюнками.
2. Впр.2 с.86
Write down what comes next./Напиши ,що йде наступним.
Let's check!
1. ….socks , cap
2…... shorts , trainers
3…... jeans , dress , jeans
6.Для того,щоб успішно скласти тест На урок,передивися відео сьогоднішнього уроку.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Listen again and find a child./Послухай та знайди відповідну дитину.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 5-3
А зараз трошки відпочинь
Remember!!!
Let's check!
6.Для того,щоб успішно скласти тест На урок,передивися відео сьогоднішнього уроку.
Let's watch the video
https://naurok.com.ua/test/urok-povtorennya-z-temi-clothes-form-2-klas-2-431645.html
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 8“Seasons and Clothes”
3 Lesson 6
Ми продовжуємо вивчати тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
А сьогодні у нас буде урок читання
1. Впр.1 с.106
Listen and point .\ Слухай та показуй.
Unit -8 –Les 6-1
2. Впр.2 с.106
Listen and read.\ Слухай та читай.
Unit -8 –Les 6-2
3. Впр.4 с.106
Listen and point .\ Слухай та показуй.
Unit -8 –Les 6-4
4. Впр.5 с.106
Read.\ Читай.
2. Впр.2 с.87
Read /Прочитай та намалюй.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2. ( p.28)
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2. ( p.28)
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
04.05-08.05
Unit 8“Seasons and Clothes”
1 Lesson 1
Ми починаємо вивчати нову тему
“SEASONS AND CLOTHES ”- ”Пори року і одяг”
А сьогодні ми будемо говорити про пори року і погоду.
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.100)
1. Вивчення нових слів.
Впр.1 с.100
Listen, point and repeat.\ Слухай та показуй. Потім повтори.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"
It is hot. It is cold. Жарко. Холодно. |
А тепер давай повторимо і проспіваємо нові слова
2. Впр.2 с.100
Listen and sing.\ Послухай та заспівай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 1-2
Давай вивчимо пори року !
Spring – весна
Summer - літо
Autumn - осінь
Winter – зима
Давай спробуємо перекласти цей вірш.
Весна – зелена.
Літо –яскраве.
Осінь – жовта.
Зима – біла.
А тепер давай заспіваємо цю пісню.
А тепер давай заспіваємо цю пісню.
3. Впр.3 с.100
Listen and repeat.\ Послухай та повтори.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 1-3
4. Вивчення нового запитання .
Впр.4 с.100
Ask and answer./ Запитай та дай відповідь.
(запитай у мами ,папи,братика,сестрички)
Запамятай !
-When is your birthday? – Коли твій день народження ?
- It’s in spring. – Весною.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.82)
1. Впр.1 с.82
Look,choose and write./Подивись,вибери і напиши.
Тобі допоможе Впр.1 с.100 (підручник)
2. Впр.2 с.82
Fill in.\Заповни пропуски.
Тобі допоможе Впр.2 с.100 (підручник)
3. Впр.3 с.82
Write./Напиши.
Потрібно написати пору року,коли в тебе день народження.
My birthday is in……. – Мій день народження …..(пора року).
А тепер поспівай
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 8 “Seasons and Clothes” 2 Lesson 2
Ми продовжуємо вивчати тему « Пори року і погода.»
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.101)
Remember!! !
Ski |
Skate |
Пригадай !
I can… – Я можу…
Let's sing/Давай заспіваємо
Let's sing/Давай заспіваємо
1. Впр.1 с.101
Listen and read./Послухай та прочитай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 2-1
2. Впр.2 с.101
Read and match./Прочитай та добери.
Добери відповідну пору року до малюнка.
3. Впр.3 с.101
Listen and sing./Послухай та заспівай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 2-3
4. Впр.5 с.101
Draw and say./ Намалюй та розкажи.(за зразком про кожну пору року)
6.Подивись цей відеоурок.Він допоможе тобі краще запам'ятати слова.
6.Подивись цей відеоурок.Він допоможе тобі краще запам'ятати слова.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.83)
1. Впр.1 с.83
Look, match and write./Подивись,добери і напиши.
2. Впр.2 с.83
Listen and draw./Послухай і намалюй.
Аудіододаток до робочого зошита для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
Аудіододаток до робочого зошита для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
Engl_2_kl-Робочий зошит-Unit8-Les2_Page83_Ex-2.mp3
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.27 (прописати)
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 8 “Seasons and Clothes”
3 Lesson 3
Ми продовжуємо вивчати тему « Пори року і погода.»
Сьогодні ми будемо вчити правило читання буквосполучення
1.Listen to the video and repeat/Прослухай відео і повтори.
2.Read the words/Прочитай слова.
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.102)
3.Впр.1с.102
Listen and point.\ Cлухай та показуй.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 3-1
Запамятай !
Good night. – Надобраніч.
Sleep tight.- Спи міцно.
Wake up bright.- Прокидайся яскраво.
In the morning light. - У ранковому світлі.
5.Впр.2с.102
Listen and read.\ Послухай та прочитай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 3-1
6.Впр.3с.102
Listen and read.\ Послухай та прочитай.
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до підручника для 2 класу "English with Smiling Sam 2"https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -8 –Les 3-3
7. Впр.4с.102
Read and tell your reletives what season you like/ Прочитай та розкажи своїм родичам про пору року ,яку ти любиш за схемою
Remember!!! !
I like...( summer,autumn,winter,spring)
It is ......(hot,cold) in ....( summer,autumn,winter,spring)
It is ......(hot,cold) in ....( summer,autumn,winter,spring)
I can.. (ride a bike,fly a kite,jump,run,swim)
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.84)
1. Впр.1 с.84
Write./Напиши.
2. Впр.2 с.84
2. Впр.2 с.84
Сhoose and fill in./Вибери і заповни пропуски.
А тепер перевір.
-What season do you like?
-I like winter. It is cold.
-It is snowing. I like to ski and skate. I like to make a snowman.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.28 \ прописати\
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
27.04 -30.04
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 1 Lesson 9-10
INTO YOUR PORTFOLIO
Сьогодні у нас буде незвичайний урок.
Ми будемо виготовляти тарілку та карточки з малюнками їжі.
Пригадай їжу,фрукти і овочі,які ми вивчили з тобою
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (PB p.96)
1. Впр.1с.96
Make a plate and cards with food.\Виготуй тарілку та
карточки з малюнками їжі.
Дивись у підручник ,там є послідовність дій.
А мені надішли фото.
2. Впр.2с.96
Ask and answer ./Запитуй і відповідай.
Візьми свою тарілочку з малюнками їжі.
Пригадай !
Do you like… ?- Чи подобається тобі…?
Yes , I do.- Так.
No, I don’t . – Ні.
3. Впр.3с.96
Tell what your brother or sister likes and doesn’t like.\Розкажи про те,що любить або не любить їсти твій брат чи сестра.
Пригадай !
He \She likes ….. – Він\Вона любить….
He \She doesn’t like …..- Він\Вона не любить….
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.80)
1.Look and sort out.\Подивись і посортуй.
Пригадай !
I like…- Мені подобається …
I don’t like…- Мені не подобається …
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 2-3 Lesson 11-12
REVISION
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.97-99)
1.Впр.1с.97
Look and say./Подивись та скажи.
Подивись на ці обличчя з фруктів та овочів та опиши їх.
Для цього давай пригадаємо .
2.Впр.4с.97
Look at the table .Tell about Ben and Ann./Подивись на
таблицю.Розкажи про Бена і Енн.
Пригадай !
He \She likes ….. – Він\Вона любить….
He \She doesn’t like …..- Він\Вона не любить….
3. Впр.6с.99
Listen and match./Послухай та добери.
(Хто і що любить.)
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 11-12 - 6
4. Впр.7с.99
Read and answer./Прочитай та дай відповідь.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.81)
1. Впр.1с.81
Look in your PB (page 99,task 7).Write.\Подивись у підручник Впр.7 с.99 і напиши.
А тепер перевір.
It is lunchtime.
Look at Vic.
What does she like?
She likes soup,sandwich and juice.
Does she like chicken?
No,she does not.
Look at Ben.
What does he like?
He likes potatoes,tomatoes,cucumbers and tea.
He likes potatoes,tomatoes,cucumbers and tea.
Does he like chicken?
No,he does not.
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
21.04 -24.04
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 1 Lesson
1.Let's listen and repeat
3. Впр.1с.92
Listen and point./Послухай та показуй
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 6-1
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 6-1
4. Впр.2 с.92
Listen and read./ Слухай та читай.
Unit -7 –Les 6-2
5. Впр.3 с.92
Listen and read./ Слухай та читай.
Unit -7 –Les 6-3
6. Впр.4 с.92
Read and answer ./ Прочитай та дай відповіді.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.77)
1. Впр.1 с.77
Write ./Напиши.
2. Впр.2 с.77
Fill ./Заповни.
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 2 Lesson 7
1.Let's listen and repeat
3. Впр.1с.93
Listen and say the chant./Послухай та розкажи римівку
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 7-1
REMEMBER/ЗАПАМ'ЯТАЙ
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 7-1
REMEMBER/ЗАПАМ'ЯТАЙ
4. Впр.2 с.93
Listen and point./ Слухай та показуй.
Unit -7 –Les 7-2
5. Впр.3 с.92
Look and say./ Подивись та скажи.
Unit -7 –Les 7-3
Unit -7 –Les 7-3
6. Впр.4 с.93
Ask and answer ./ Запитай та дай відповіді.
7. Впр.5 с.93
Make the cards.Then ask and answer/Виготуй карточки. Тоді запитуйте і відповідайте.
8. Впр.6 с.93
Write and say/Напиши та розкажи.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.78)
Пригадай
Choose and Write ./ Вибери і напиши.
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 3 Lesson 8
1.Read wh,ir,er,ur /Прочитай в папці Let's read
2. Впр.1 с.94
Listen and point /Послухай та показуй
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 8-1
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 8-1
3. Впр.2 с.94
Listen and read./ Слухай та читай.
Unit -7 –Les 8-2
4. Впр.3 с.94
Point and say/Покажи та скажи
5.Впр.5.с.95
Listen and sing/Послухай та заспівай
4. Впр.3 с.94
Point and say/Покажи та скажи
5.Впр.5.с.95
Listen and sing/Послухай та заспівай
Unit -7 –Les 8-5
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.79)
1. Впр.1 с.79
Put the pictures in the right order./Розстав малюнки у правильному порядку .
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми .
13.04-17.04
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 1-2 Lesson 4-4(1)
Today we will speak about
VEGETABLES
1.Let's listen and repeat
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.90)
Let's learn new words.
(Давай вивчимо нові слова )
2.Listen and repeat.
3. Впр.1с.90
Listen ,point and repeat./ Cлухай , показуй та повторюй.
Unit -7 –Les 4-1
4. Впр.2 с.90
Listen and sing/Послухай та заспівай
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 4-2
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 4-2
5. Впр.3 с.90
Listen and repeat./ Слухай та повторюй.
Unit -7 –Les 4-3
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.75)
1. Впр.1 с.75
Find and circle.Write./Знайди і обведи слово.Напиши
2. Впр.2 с.75
Count and write./Порахуй і напиши.
Пригадай!
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.25 (прописати)
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Learn Vegetables for Kids What is it?
Learn Fruit for Kids |What is it? |
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” 3 Lesson 5
1.Listen and repeat
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.91)
2. Впр.1 с.91
Listen and say the chant/Послухай та розкажи римівку
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 5-1
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Unit -7 –Les 5-1
3. Впр.2,3 с.91
Listen and point./ Слухай та показуй.
Unit -7 –Les 5-2,3
Listen to the story
Listen to the story
3. Впр.4 с.91
Draw your food./ Намалюй свою їжу.
4. Впр.5 с.91
Tell your relatives about your meals./ Розкажи своїм рідним про свою їжу.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.76)
1. Впр.1 с.76
Listen and draw/Послухай та намалюй
Engl_2_kl-Робочий зошит-Unit7-Les5_Page76_Ex-1.mp3
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Engl_2_kl-Робочий зошит-Unit7-Les5_Page76_Ex-1.mp3
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.25 (прописати)
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Play games
06.04-10.04
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” Lesson 3
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.89)
1.Let's listen and repeat
2.А тепер вивчемо 5 слів з
Listen and repeat/Слухай та повторюй.
3.Read the words
4.Впр.1с.89
Listen and read./ Послухай та прочитай.
Unit -7 –Les 3-1
5. Впр.2 с.89
Read./Прочитай.
Впр.3 с.89
Listen and read./ Послухай та прочитай.
Unit -7 –Les 3-3
Let's learn new words.
(Давай вивчимо нові слова )
DESSERTS |
FOOD |
DRINKS |
I like…- Мені подобається …
I don’t like…- Мені не подобається …
4. Впр.4 с.89
5.Tell/Скажи.
Read./Прочитай.
5. Впр.5 с.89
Write./Напиши в нашому зошитку (доповни речення )
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.74)
1. Впр.1 с.74
Write./Напиши(встав пропущене буквосполучення). Тобі допоможе Впр.1 с.89(підручник).
2. Впр.2 с.74
Choose and write./Вибери і напиши.
Пригадай!
I like…- Мені подобається …
I don’t like…- Мені не подобається …
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice Book p.24 (прописати)
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” Lesson 2(2)
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.88)
Сьогодні ми поговоримо про слова ,яких немає в українській мові .Це-артиклі
a an
1.Послухай про них казочку.
І так ,ти зрозумів ,друже,що артиклі -це маленькі слова,яких в українській мові немає.Вживаємо ми артикль a,коли слово починається на приголосні звуки -b,d,t,s і інші.
a dog a book a pen a desk
А артикль- an ми вживаємо,коли слова починаються на голосні звуки-a,o,e,i,u.
anapple
an orange an egg
an ice
an umbrella
2. Listen to the song/Послухай пісеньку.
На 2.51 хвилині зупини та виконай завдання у наш зошиток.
А потім на 3.15 хвилині включи та перевір себе.
3.Відпочинь та потанцюй свою улюблену руханку.
4. Впр.5
Copy and write a -an /Напиши речення з артиклями a-an у свій зошиток.
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” Lesson 2
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.88)
1. Впр.1
Listen , point and repeat. / Слухай , показуй та повторюй.
PB Audio (track Unit 7 Lesson 2 )
Sing a song
2. Впр.2
Point and say/ Покажи та скажи.
3. Впр.3
Listen and sing ./Слухай та заспівай.
PB Audio (track Unit 7 Lesson 2 )
4. Ask and answer in pairs./У парах з ким займаєшся вдома,задавайте питання та давайте відповіді.
DO YOU LIKE.......? Yes, I do/ No,I don't.
Казка про модальне дієслово«can».
«У просторій шафі жили гноми: Тім і Там. Вони не вміли нічого робити, але у них була чарівна скринька. Коли гноми розкривали її, будь яке їх бажання виконувалося.
Але гномам захотілося навчитися робити все самим, як робили це люди, які жили у квартирі. Люди могли і танцювати (dance), і малювати (draw), і бігати (run).
Кожну ніч Тім і Там вчилися робити щось нове, а на світанку забиралися у свою шафу і наперебій розказували один одному: «Я вмію танцювати» («І can dance!»),«Я вмію малювати» («І can draw!»), «Я вмію стрибати на одній нозі! («І сап hор!»). От тепер щовечора гноми засинали щасливими, адже це дійсно щастя, коли ти сам вмієш (сап) все робити і тобі не потрібна чарівна скринька.
Can I have a banana? -Чи можна мені банан?
І щоб дати відповідь ми кажемо -
Here you are.
5. Listen to the song/Прослухай пісеньку і заспівай.
6. Впр.4
Ask and answer in pairs/В парах запитуйте та відповідайте.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.73)
1. Listen and draw./Послухай та намалюй.
Engl_2_kl-Робочий зошит-Unit7-Les2_Page73_Ex-1.mp3
Do some tests:
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2
Practice Book p.23
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
30.03-03.04
Unit 7“DO YOU LIKE CARROTS?” Lesson 1
Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему:
FOOD-ЇЖА
FOOD-ЇЖА
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.86-87)
1. Впр.1
Listen and point. / Слухай та показуй.
PB Audio (track Unit 7 Lesson 1 )
Sing a song"Happy birthday "
Sing a song"Happy birthday "
2. Впр.2
Listen and repeat./Слухай та повторюй.
3. Впр.3
Listen ,point and repeat./Слухай ,показуй та повторюй.
PB Audio (track Unit 7 Lesson 1 )
4. Впр.4
Ask and answer in pairs./У парах з ким займаєшся вдома,задавайте питання,давайте відповіді.
DO YOU LIKE.......? Yes, I do/ No,I don't.
5. Впр.5
Listen and sing./ Послухай та заспівай.
PB Audio (track Unit 7 Lesson 1 )
6. Впр.6
Copy and write. /У заведений тобою зошиток ,перепиши питання,напиши відповіді.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 1. (АB p.72)
tea |
1.Look and write.\Подивись і напиши. Ці малюнки тобі допоможуть.
butter |
bread
milk |
Jam |
egg |
cheese Point and say/ Вкажи та скажи. |
ham |
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2
Practice Book p.23
НЕ забувай попрацювати разом із смайликом Семом в
інтерактивному додатку мультимедійної програми до
друкованого зошита.
Unit 6 “DOING THINGS” Lesson 11-12
REVISION
1.Повтори дні тижня.
( також дивись «Відеододатки» )
2. Повтори лексику.
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (PB p.84-85)
1. Впр.1
Listen
and
find.
/ Прослухай і знайди малюнок.
PB Audio (track Unit 6 Lesson
11-12 - Revision )
2. Впр.2
Read the names and put the numbers./Прочитай імена дітей і вкажи номер відповідного малюнка.
3. Впр.3
Copy
the days of the week./Пропиши дні тижня . Кожне
слово по 1 рядочку.
(заведи для цього окремий зошит,якшо ще не зробив цього)
4. Впр.4
Play the guessing game./Пограй у гру на відгадування.
5. Впр.5
Ask and answer ./ Запитуй та відповідай за зразком
6. Впр.6
Read and match./ Прочитай та добери фото.
ь
Read the names and put the numbers./Прочитай імена дітей і вкажи номер відповідного малюнка.
3. Впр.3
4. Впр.4
Play the guessing game./Пограй у гру на відгадування.
Is it ... Wednesday ? No,it isn't
(Sunday Monday Tuesday)
5. Впр.5
Ask and answer ./ Запитуй та відповідай за зразком
Is he cleaning his teeth? Yes,he is/No,he isn't.
make faces |
clean his teeth |
wake up |
catch the bus |
look at photos |
6. Впр.6
Read and match./ Прочитай та добери фото.
walk in the park |
ride a bike |
swing |
put on clothes |
Fill
in./Вставити пропущені букви.
2. Впр.2
Read
and match./Прочитай і добери
відповідний малюнок.
РОБОТА З ЗОШИТОМ 2.
Practice
Book p.19-23 Do some tests:
1.Days of the week
https://naurok.com.ua/test/days-of-the-week-94972.html
2. My day
https://naurok.com.ua/test/my-day-53914.html
12/03-20/03
Unit 6 “ DOING THINGS ” Lesson 8 Story Time
1. Point and say. Покажи та скажи.
fishing |
playing |
jumping |
swimming |
Робота з підручником РВ р.82
1. Listen and point. / Слухай та показуй.
PB Audio (track Unit 6 Lesson 8-1 – Story Time)
2. Listen and repeat./Послухай та повтори.
PB Audio (track Unit 6 Lesson 8-2 – Story Time)
3. Read and answer .Прочитай та дай відповіді.
PB p.82 ( Unit 6 Lesson 8-3 – Story Time)
Робота з зошитом АВ р.69
1.Виконай тест.
Number the pictures in the right
order.\Пронумеруй малюнки в правильному порядку.
1.Point and say. Покажи та скажи.
Робота з підручником РВ р.83
2.Listen and sing /Слухай та заспівай.
PB Audio (track Unit 6 Lesson 9-10 INTO YOUR
PORTFOLIO)
3. Draw what you do in the morning./Намалюй дії ,які виконуєш
зранку.
4.Make your
picture book./Виготуй книжечку з малюнками.
PB p.83
5.Comment on your pictures./Прокоментуй свої малюнки.
Робота з зошитом АВ р.70
1.Виконай
тест.
Комментариев нет:
Отправить комментарий